דיים טיים ועוד 4 משחקים – סיקור משחקי ראשון / עמיחי קטן

חמישה משחקים היו לנו הלילה, ובראשם עומד המשחק בין מילווקי לסקרמנטו שהבטיח הרבה וקיים עוד יותר.

דנבר נאגטס (28- 13) – אינדיאנה פייסרס (23- 16) 117- 109:

דנבר חטפו תבוסה מוחצת ב"קרב הפוזשנים" כשהם לקחו רק 71 זריקות מהשדה לעומת 92 של אינדיאנה, אבל זה לא משנה כשהכוכב שלך מסרב להחטיא ובעקבותיו כל הקבוצה באחוזים גבוהים מאוד. הנאגטס קלעו ב-64.8% מהשדה ו-50% לשלוש, ובעיקר הורידו את הפייסרס בלי האליברטון הפצוע ל-27.6% לשלוש, והפייסרס מתקשים מאוד כשההתקפה שלהם לא בעניינים. דנבר החזיקו ביתרון שיא של 12 בלבד, אבל לא היו צריכים יותר מזה כדי להשיג ניצחון שמקרב אותם עוד טיפה ל-2 הראשונות במערב.

יוקיץ' הוביל את הנאגטס עם 25, 12 ו-9 (גם 7 איבודים) ב-12/13 מהשדה ועומד על 85/105 מהשדה (80.9%) ב-9 המשחקים האחרונים שלו, מארי קלע 25 עם 8 אסיסטים, פורטר רשם 25, 8 ו-5 עם 2 חסימות, גורדון רשם 20 ו-10 וקולדוול-פופ קלע 11.

אצל אינדיאנה, ברוס בראון חגג את טבעת האליפות שקיבל עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, הילד קלע 16, נמבהרד קלע 12 עם 7 אסיסטים, ג'קסון קלע 12 עם 7 ריבאונדים, מאת'ורין וטרנר קלעו גם הם 12, ואילו טופין קלע 11.

מיאמי היט (23- 16) – שארלוט הורנטס (8- 29) 104- 87:

לאמלו בול חזר כבר שלשום נגד הספרס, והפעם שארלוט ניצחו 67- 59 את 30 הדקות שלו, אבל ב-18 הדקות בלעדיו הם קלעו 20 בלבד לעומת 45 של מיאמי. במחצית הראשונה לאמלו ורוזיר עמדו על 3/24 מהשדה ו-0/12 לשלוש יחד וההיט הובילו 52- 31, אבל לאמלו קלע 14 ברבע השלישי ורוזיר קלע 11 ברבע האחרון כדי לשפר קצת את המצב האישי והקבוצתי, מה שלא הספיק לצמצום משמעותי כי מיאמי היו עם 54.1% מהשדה ו-46.2% לשלוש במחצית השנייה.

אדבאיו הוביל את מיאמי, אצלה לאב הצטרף לבאטלר ברשימת הנעדרים הפעם, עם 24, 10 ו-7, הירו קלע 21 עם 7 ריבאונדים, דאנקן רובינסון קלע 19 עם 5 אסיסטים, האקז קלע 15 וריצ'רדסון קלע 11.

אצל שארלוט, רוזיר הגיע ל-26 נקודות ו-7 אסיסטים ב-8/23 מהשדה, לאמלו רשם 21, 10 ו-5 עם 3 חטיפות ב-9/24 מהשדה וברידג'ס קלע 20 עם 7 ריבאונדים.

מינסוטה טימברוולבס (28- 11) – לוס אנג'לס קליפרס (25- 14) 109- 105:

מינסוטה ברחו ליתרון דו-ספרתי מוקדם ממנו הקליפרס חזרו, ושוב יצרו בריחה ויתרון משמעותי עם יכולת טובה של אדוארדס, והיתרון עמד כבר על 17 באמצע הרבע האחרון. אולם, הקליפרס ענו בריצת 20- 6 ושלשה של פאוול צמצמה ל-3 בלבד, קצת יותר מדקה לסיום. גובר הגיב עם 4/4 מהקו עם החטאה של קוואי בין לבין אחרי שהתקשה משם קודם לכן, ווסטברוק צמצם ל-4 בשלשה, ואדוארדס קלע 2 מהקו, כך שגם 2 מהקו של ווסטברוק וחטיפה של קוואי לא הספיקו להם כדי להשלים קאמבק.

אדוארדס הוביל את מינסוטה עם 33 נקודות, מהן 20 ברבע השלישי, יחד עם 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, טאונס רשם 17, 6 ו-5, גובר קלע 15 (10 ברבע האחרון) עם 18 קרשים ו-4 בלוקים, מקדניאלס קלע 14 ואנדרסון הוסיף 10 נקודות.

אצל הקליפרס, קוואי קלע 26 (10 ברבע השלישי) עם 9 ריבאונדים, פאוול קלע 13 מתוך ה-24 שלו ברבע האחרון, ג'ורג' קלע 16 ב-5/19 מהשדה, הארדן קלע 14 ב-4/14 מהשדה, יחד עם 8 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, ואילו ווסטברוק רשם 10, 6 ו-5 ברבע האחרון לבדו, ובסך הכל 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-13 אסיסטים.

מילווקי באקס (28- 12) – סקרמנטו קינגס (23- 16) 143- 142 (OT):

מילווקי הובילו ב-12 ברבע האחרון, מייק בראון הורחק מהמשחק ואחריו הביא מחשב למסיבת העיתונאים כדי להציג את טענותיו נגד השיפוט, ואז הגיעה התגובה. הרטר תפר 3 שלשות תוך 2 דקות ויחד עם שלשה של ליילס ההפרש ירד ל-6, וגם מונק ופוקס נכנסו לעניינים, אך הבאקס עשו מספיק כדי להוביל ב-5 בדקה האחרונה. פוקס קלע, יאניס החטיא ומונק דייק פעמיים מהקו. מילווקי התקשו עם הלחץ של סקרמנטו ואפשרו ליאניס להישלח לקו פעמיים, אבל הוא היה לא רע עם 3/4. הבעיה היא שפוקס דייק פעמיים מהקו בין לבין וגם שם את הליי-אפ שקבע שוויון 128 והארכה.

יותר מ-2 דקות לקחו לסל הראשון של מילווקי בהארכה, ובינתיים סקרמנטו עלו ליתרון 6, אבל לילארד וקונאטון השוו בשלשות. פוקס קלע ל-2, לילארד ענה בסחיטת עבירה מחוץ לקשת ו-3/3 מהקו, אך הרטר החזיר לאורחים את היתרון מהקו. לילארד החטיא 2 שלשות, בין לבין מונק קלע והגדיל את הפער ל-4, ואז נשלח לקו כדי לסגור את המשחק. מונק החטיא פעמיים, לופז ענה בשלשה מהירה ופוקס אחריו דייק רק בכדור אחד והעלה את הקינגס ליתרון 2. כל זה אפשר למשחק להסתיים כך:

לילארד הוביל את קלעי מילווקי עם 29 נקודות ו-8 אסיסטים, יאניס רשם 27, 10 ו-10 עם 3 חטיפות, ביזלי קלע 23 עם 5 אסיסטים, פורטיס קלע 22 עם 10 ריבאונדים, לופז קלע 17 עם 9 קרשים ו-3 בלוקים ופיין קלע 15.

אצל סקרמנטו, פוקס קלע 32 עם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, מונק רשם 28, 7 ו-7, הרטר קלע 26 עם 10 ריבאונדים, סבוניס רשם 21, 13 ו-15 ובארנס קלע 14.

פורטלנד טרייל בלייזרס (10- 29) – פיניקס סאנס (21- 18) 116- 127:

המשחק הזה היה צמוד למשך בערך רבע וחצי עד שריצת 13- 0 של הסאנס העניקה להם יתרון דו-ספרתי. פורטלנד הצליחו לצמצם ל-4 בלבד ברבע האחרון, אבל דוראנט הגיב בשלשה שהחלה ריצת 8- 0 של פיניקס, ומאוחר יותר שני סלים של בוקר סגרו את המשחק והמשיכו את המומנטום של פיניקס שכבר טיפסו למקום השמיני במערב.

בוקר הוביל את פיניקס עם 34 נקודות (15 ברבע השלישי) ו-7 אסיסטים ללא איבודים, ביל קלע 23 עם 5 אסיסטים, דוראנט קלע 21 עם 6 אסיסטים, אלן קלע 20 עם 2 חסימות ונורקיץ' רשם 14 ו-13 עם 3 חטיפות.

אצל פורטלנד, הנדרסון קלע 33 ב-11/31 מהשדה, יחד עם 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, סיימונס קלע 28 עם 5 אסיסטים, ריאת' קלע 17, קריס מארי קלע 13 עם 3 חטיפות, ג'בארי ווקר רשם 11 ו-8 וגם רופרט קלע 11.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

המון תודה.
נהניתי מניתוח די מעניין, כמו למלו בול במשחק למלו לא במשחק ועוד הרבה אחרים.
יש פה הרבה יותר מסתם רשימת קולעים ותוצאות.

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 9:46:52

קבל שמעון
הצצה ללוח הבא
dame time in milwaukee:
https://www.youtube.com/watch?v=MBtnY2flYO0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח ענק. צריך לעשות סימן של משרוקית לא שעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל תשלב כמה קטעים שלו יש לו אלפים כאלה כשחקן קלאץ מוכח אחרי שהורתעו המגינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסיגנטור מוב של דיים

https://youtu.be/yqL4Lhm_Ig0?si=YLIIcBbFxLrUeq4l

ריברס מודה לאל ששכחו לשרוק
https://youtu.be/LB19BN02HtA?si=ZyWHdfFVQCphgRj2

S&M
S&M
15/01/2024 12:18:56

חחחחח והשדר האמריקאי זהיר, לא יודע אם מותר לו לומר שלא היה פאול. אני אגיד לך את האמת, אני לא חושב שהיה פאול. חחח המגן שלוש מטר מלילארד 😉 אוי זה גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

זה שריקות קבועות לטובת דיים לא משהו חריג. שנים כבר

דוקטור רזי הופמן
15/01/2024 13:18:00

מדכא!
זה האין BA

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/01/2024 15:46:07
Reply to  S&M

מה שהשקרן לא מספר לך שמדובר בעבירה לפני הזריקה (שהיתה שם) והסיפור שלו כאילו הוא קיבל על זה שלוש זריקות עונשין הוא שקר מוחלט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שום דבר לא השתנה משנות ה60 גם שם ראסל עשה ורטיקל על ווילט 😁
השופט שרק שם כמו גדול לזריקות בשריקה המקורית ודיים קיבל אלפים כאלה בקריירה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/01/2024 15:59:31
Reply to  S&M

למעשה בכלל היה כדור מהצד
https://www.nba.com/game/por-vs-den-0042000165/play-by-play?period=Q4
ואז לילארד קלע שלשה שלקחה את המשחק להארכה

S&M
S&M
15/01/2024 17:34:22

אני רואה שאתה טעון עליו מהבית. אל תערב אותי.
אין לי מושג מה היה. גם אם נשרקה עבירה לפני הזריקה היא לא הייתה מוצדקת.
ובכלל, השופט שבצילום מסמן עם היד למעלה, לזריקה. כלומר הכדור עוד במשחק ואין עבירה לפני.
אני מנחש בלי לדעת – מדגיש – מ-נ-ח-ש: נשרקה עבירה ל-3, ריברס סימן לעשות ערעור, אז בדקו את השריקה ושינו בדיעבד לעבירה לפני הזריקה שגם היא לא הייתה. ובגלל שהם היו מתחת לגבול, זה היה כדור מהצד.
מנחש, לא יודע באמת.

עידו גילרי
15/01/2024 17:45:08
Reply to  S&M

אתה מנחש לא נכון (למרות שצ'לנג היה).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/01/2024 17:48:39
Reply to  S&M

סיפקתי לך קישור שמספק את כל התשובות לכל תהיה שעשויה להיות לך.
אתה רשאי לבחור להשאר בספקולציות הקונספירטיביות של השקרנים כאן ואתה מוזמן לבחון את המציאות כמו שהיא.
אני רק מספק לך את הבחירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

רגע המציאות זה שכלום לא השתנה מאז,שנות ה60 והחוקים באירופה זהים לwwe ואין דבר כזה באמת צעד וחצי?

אור
אור
15/01/2024 13:20:01

🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/01/2024 9:48:31

תודה רבה עמיחי

golan
golan
15/01/2024 9:48:56

תודה על הסיקור.

דה שוט
15/01/2024 9:50:18

תודה עמיחי אחלה סיקור. שימו לב לאחוזים של ביל בחמשת המשחקים האחרונים, תחנה הבאה – סקרמנטו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/01/2024 13:41:02
Reply to  דה שוט

ווינק ווינק

NBA בדם
15/01/2024 11:14:57

דארקו ראיאקוביץ' התפוצץ על השופטים אחרי המשחק.
מייק בראון הגדיל לעשות ועשה ניתוח וידאו לשופטים.
מה השלב הבא, מאמן נוסף יהיה משקיף ליד השופטים.
הם לא מבינים שמדובר בכח עליון. זה מכתוב.

עידו גילרי
15/01/2024 11:17:12
Reply to  NBA בדם

דווקא אהבתי את מה שבראון עשה. זה היה ענייני ומדויק. מעניין אם יקנסו אותו (נקווה שלא).

NBA בדם
15/01/2024 11:24:02

יקנסו אותו או לא, לעזור זה לא יעזור.
כולם יודעים את יחסי הכוחות בליגה ולמי נותנים כבוד ולמי לא. זה החלטה מוסכמת בעל פה.
מעניין אם בתקופתו שאימן את לברון התלונן על השיפוט שמטיב יתר על המידה עם כוכבו🤔

עידו גילרי
15/01/2024 11:35:33
Reply to  NBA בדם

איפה התקבלה הההחלטה הזו? בכינוס האחרון של הבונים החופשיים?

NBA בדם
15/01/2024 11:40:07

לא מדברים על זה. זה סמוך וברור בין כולם. בגלל זה אי אפשר להוכיח זאת לעולם. כולם יודעים מי הכוכבים הגדולים של הליגה ולמי נותנים ריספקט יתר.

עידו גילרי
15/01/2024 11:45:00
Reply to  NBA בדם

כי אם לא?

NBA בדם
15/01/2024 11:54:27

אין אם לא. זה אינטרס של קברניטי הליגה יותר משל הכוכבים עצמם.

עידו גילרי
15/01/2024 11:55:26
Reply to  NBA בדם

אתה סותר את עצמך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נכון צריך waaw ונושא לדיבור.
Waaw= כסף
מוכרים "שחקנים לא מהעולם הזה" או כמו פעם "כדורסל מעולם אחר"

NBA בדם
15/01/2024 11:56:12

מדוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אצל השקץ אין שריקות האלה כי המגינים מראש,שומרים 2 מטר ממנו כדי לחסוך את זה וגם אין לו קליעה ברמה גבוהה.
השריקות לטובת השקץ ויאניס זה בדחיפות במרפקים בצעדים ב"יצירת מגע" על זה בראון לא התלונן שהשקץ היה אצלו אלא נהנה מזה.

עידו גילרי
15/01/2024 12:09:16
Reply to  NBA בדם

כי או שמורידים הנחיה מהקברניטים מה טוב, או שמי שלמטה עושה מה שבא לו.

NBA בדם
15/01/2024 12:12:53

אתה מדבר על הכוכבים או על המאמנים שמתלוננים?

עידו גילרי
15/01/2024 12:16:08
Reply to  NBA בדם

על אלה ששורקים

S&M
S&M
15/01/2024 12:20:42

יש החלטה כזו, והיא גלויה וברורה.
אתה צריך לראות את הסרט על השופט שהורחק בגלל הימורים.
שם הוא מדבר על הנחיות מפורשות לשרוק לטובת כוכבים שהליגה רוצה ביקרם.
עוד שופטים העידו על זה.

עידו גילרי
15/01/2024 12:36:55
Reply to  S&M

וואי איזה קטע – ראיתי…

NBA בדם
15/01/2024 12:22:43

הם לא עושים מה שבא להם, יש הבנה עיוורת בין הקברניטים לשופטים. מספיק שמסתכלים בעיניים. אין מסמך כתוב.

עידו גילרי
15/01/2024 12:24:16
Reply to  NBA בדם

או ש…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נכון הם יודעים מה נדרש מהם לא צריך לומר להם

NBA בדם
15/01/2024 12:28:04

אין או ש…
שופט חדש שמתחיל לשפוט בליגה יודע לאן הוא נכנס.

עידו גילרי
15/01/2024 12:36:37
Reply to  NBA בדם

ואיך הוא יודע מי ברשימה? שואל את החברים?

NBA בדם
15/01/2024 12:39:43

לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת את מי לפנק. זה עובד לפי וותק ולפי שחקנים שהם הפנים של הליגה.

עידו גילרי
15/01/2024 12:41:23
Reply to  NBA בדם

אז איך אתה מסביר את סטף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הכדורסל של סטף לא מבוסס על נוכלות. גם סטף מקבל שריקות אוויר לא מעט אבל הוא יש לו סקילס וקליעה.
לעומת זאת כדורסל הכוכבים לאחר שנת הארדן הראשונה לספירה מובסס ברובו על שריקות אוויר ומגינים מורתעים. לוקה למשל כל מהלך שלו חי וקיים לסחיטת שריקת אוויר הוא אפילו לא מנסה לשחק כדורסל זה רק שלב ב אם אין שריקת אוויר הוא כל הזמן נותן באמפ למגן וזורק ראש ומנענע את הגוף רואה אם שורקים ואז ממשיך אם לא שורקים. ככה גם דמיאן שנים כבר שאני רואה את הנוכל הזמן רוקד ריקודי בטן וזריקת ראשים ופול גורג התועבה מנסה כל הזמן "ליצור מגע" ואף התלונן בציבור יצרתי מגע ולא שרקו לי. הוא לא אמר עשו עליי עבירה.
זה דור נוכלים כי הליגה חפצה בזה ומתגמלת על סה. טריי יאנג הולך אחורה כדי להיתקע במגן עם הגב ואז זורק והולך לקו כאילו אם נותנים לך אז למה לא וממשיכים בזה בטענות של איליגל פוזשן קונטקט ורטיקליטי וזיוני שכל לשיטפת מוח.
מישהו שמע בשנות ה2000 ה90 ה80 את המושגים האלה שהשדר חוזר עליהם כל הזמן בnlp?

NBA בדם
15/01/2024 12:58:36
Reply to  NBA בדם

אמת לאמיתה שמעון.

דוקטור רזי הופמן
15/01/2024 13:21:42
Reply to  NBA בדם

הזנייה של הספורט

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 13:32:48
Reply to  NBA בדם

שמעון הכל אמת חוץ מסטף, שמקבל שריקות חסר

NBA בדם
15/01/2024 12:44:47

סטף גם נהנה מפירות הכוכבים, אבל פחות מומחה בתחום הריקודים.
לילארד יכול ללמד אותו צעד או שניים בתחום.

עידו גילרי
15/01/2024 12:46:35
Reply to  NBA בדם

איך הוא נהנה בדיוק? שחקן במעמדו ובכמות המגע שהוא סופג היה צריך ללכת לקו 9-10 פעמים למשחק לפי הטענה שלך.

עידו גילרי
15/01/2024 12:47:22
Reply to  NBA בדם

והנה אתה בעצמך אומר שלמה שהשחקן עושה יש חלק בזה.

NBA בדם
15/01/2024 12:53:57

סטף כמו דוראנט פחות עובדים/מומחים בלהוציא עבירות.
כמובן שצריך הצגה מכובדת מהשחקן לפי הספר כדי שהשופט "ייקנה" זאת.

עידו גילרי
15/01/2024 12:58:21
Reply to  NBA בדם

אוקיי אז יוקיץ' (אי אפשר להגיד שהוא לא מנסה למכור עבירות)

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 13:36:41
Reply to  NBA בדם

ההבדל בין יוקיץ' לפלופרים הנוכלים של היום (אמביד מס' 1) זה שהוא מוכר מגע ועבירות שנעשות עליו, ואילו הנוכלים מוכרים שקר ואוויר.
https://youtu.be/QQKCPUVmzs8?si=M4AEdoqwopsIAfiJ
יוקיץ' גם הולך לקו הרבה פחות ממה שהיה אמור לפי הזמן שמבלה בצבע ובחדירות.

עידו גילרי
15/01/2024 13:41:51
Reply to  NBA בדם

אבל זה לא מסתדר עם טיעוני הפנים של הליגה וההבנה השקטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אשך יוקיץ גם פלופר רצח עושה באמפ וזריקת ראש לפני כל תחילת מהלך

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 14:25:42
Reply to  NBA בדם

אין מה להשוות בכלל. יוקיץ' מבין את המשחק וימכור מגע. כי עושים עליו הרבה יותר עבירות מאשר שורקים.
אמביד והחבר'ה מוכרים אוויר בשקל.
ממציאים מגע ומפילים את עצמם. משחקים עבור הרמאות של ללכת לקו סתם. בשבילם זה הכדורסל.
לא מפתיע אם כן שיוקיץ' מצליח בכדורסל בסופו של דבר והם לא.

NBA בדם
15/01/2024 14:34:17
Reply to  NBA בדם

אמת.
אח"כ בפלייאוף הם חסרי אונים.
התרגלו לפינוק בעונה הסדירה.

NBA בדם
15/01/2024 13:04:04

הוא מקבל לא מעט עבירות גבוליות ובוכה על כל פוזשן גבולי שלא הולך אליו. אם במקום למסור הוא היה רק מנסה להיכנס ראש בקיר, היה מקבל עוד עבירות.

NBA בדם
15/01/2024 13:04:52
Reply to  NBA בדם

הוא עייף בשביל זה, מעדיף למסור ולשמור אנרגיה לסוסים.

עידו גילרי
15/01/2024 13:07:43
Reply to  NBA בדם

הוא נכנס הרבה מאד ל"קיר" (אחד השחקנים הכי פעילים בפוסט) וזה שהוא מוסר הרבה זה רק כי הכדור כל התקפה עובר דרכו לפחות פעם אחת אם לא פעמיים. אבל הבנתי לאן נושבת רוח לכל דבר יש הסבר.

עידו גילרי
15/01/2024 13:10:14
Reply to  NBA בדם

מה שאתה למעשה מוחה עליו הוא שיש שחקנים שמנסים לסחוט פאולים בדרכים לא כשרות וזה באמת מעצבן אבל לא באמת הנחיה מהליגה לשרוק עבורם. או "הבנה עיוורת" שזה מה שהליגה רוצה.אם תשים לב כבר כמה שנים מנסים להתמודד עם זה בין אם עעל ידי חוקגים או על ידי הנחיות.

NBA בדם
15/01/2024 13:23:35

לצערי הליגה מאפשרת מגע קליל בשביל עבירה זולה. זה לא אומר ששחקנים דרג כלום כמו אבדיה/לו דורט/קארוסו יכולים לקבל את אותן כמות השריקות כמו כוכבי על. הרצפט הזה בעיקר מיועד לכוכבים.

עידו גילרי
15/01/2024 13:30:40
Reply to  NBA בדם

אולי זה בגלל שהם מחזיקים בכדור הרבה פחות. מה לטובתם אף פעם לא ישרקו אווירות מגע קליל?
איך אתה מסביר שחקנים כמו קולין סקבטון או אוסטין ריבס? הם הולכים די הרבה לקו ביחס לכמה שהם זורקים והם בטח לא הפנים של הליגה.

NBA בדם
15/01/2024 13:34:05

יישרקו לעבירות אוויר לשחקני דרג הזוטר. אבל חלקית. אתה לא יכול להתעלם מהם לגמרי.
הכוכבים ייקבלו את המכסה המלאה.

עידו גילרי
15/01/2024 13:36:30
Reply to  NBA בדם

ומהי המכסה המלאה? ושוב למה סטף ויוקיץ' למשל לא מקבלים אותה

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 13:37:56
Reply to  NBA בדם

כי הם לבנים וכי הם לא מנסים למכור שריקות אוויר שהמציאו

עידו גילרי
15/01/2024 13:39:52
Reply to  NBA בדם

תורת הגזע האשכית – מעניין.

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 14:02:44
Reply to  NBA בדם

זה לא אני המצאתי זה קנדריק פרקינס.
חוץ מזה ברור שהליגה תחת סילבר חרטה על דגלה אפלייה מתקנת לשחורים (שחקנים ומאמנים).
סילבר מתחיל כל בוקר בעינוי ביצים אחרי הקפה בגלל שהוא פריווילג לבן.

עידו גילרי
15/01/2024 14:06:52
Reply to  NBA בדם

סטף ה"לבן" הוא הכי הפנים של הליגה שיש. אם אתה רוצה לחיות בעולמו של קנדריק פרקינס… אז באמת אין לי הרבה מה לומר.

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 14:10:35
Reply to  NBA בדם

הפנים של הליגה כבר 20 שנה זה לברון.
סטף כל הקריירה לא מקבל שריקות שמגיעות לו (בניגוד לנוכלי האוויר).
הליגה נתנה MVP לנוכל הכי גדול בליגה בגלל קמפיין גזעני נגד יוקיץ' הלבן.
ההתגייסות הטוטלית ל-BLM.
העדפת מאמנים שחורים.
אין יותר owner כי זה פוגעני, יש לומר governor.
זה העולם שבו הליגה חיה, תרצה או לא תרצה.

עידו גילרי
15/01/2024 14:16:19
Reply to  NBA בדם

הוא היה הפנים – סטף מזמן החליף אותו.
הליגה נתנה MVP לשחקן שהגיע לו. ה"קמפיין הגזעני" נגד יוקיץ' לא הפריע לו לקחת שני תארי MVP.

NBA בדם
15/01/2024 13:43:04

סטף לא מספיק טוב בתחום הרמאות. הוא עוסק יותר בכדורסל, למרות שהוא זורק רגליים לעיתים מ 3.
יוקיץ' גם מוסר הרבה וגם לא משחק מספיק עם החוקים כמו לוקה, טריי יאנג אמביד ויאניס ועוד כוכבים שמותחים את הפרצה בחוקים עד תום עם המשחק ההזוי שלהם, שמחפש עבירות.

עידו גילרי
15/01/2024 13:44:28
Reply to  NBA בדם

אז שוב זה לא קשור לשופטים אלא לשחקנים. והשוב הטיעון של יוקיץ' מוסר הרבה לא קשור לכלום.

עידו גילרי
15/01/2024 13:46:27
Reply to  NBA בדם

פעם קראו לזה יודע לסחוט עבירות היום אתם קוראים לזה רמאי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אף פעם כדורסל לא שוחק למטרת סחיטת עבירות אלא עבירות היו מתבצעות כחלק מהמשחק.
עבירות מבצעים לא סוחטים.
היום המטרה היא סחיטת עבירות בחסות הליגה שהפכה את זה לענף בפני עצמו עם סקילס מיוחד,רק לזה. מוסיף גם המון נק לסטט של הכוכבים ומנפח סקורינג.
אפקט נוסף הכי חשוב,זה נטרול מגינים והגנות למעשה זה ביטל את הגנת הלחץ גם.
אתה צריך לדעת לזרוק ראש כמו שאתה צריך לדעת לקלוע שלשה.
זה נגד רוח המשחק ומהות המשחק וקיים רק בwwe.
הוכנסו מינוחים משפטיים בחסות כל מגע שפיט מאת אדם סילבר.
עצם זה שמאמן אומר במסיבת העיתונאים ורטיקל ועם יד ככה ולא ככה מצחיק אותי אין לזה שום קשר לכדורסל.
בכדורסל אמיתי צריך להיות שמירה חזקה צמודה אגרסיבית הן עם יד למטה והן עם יד למעלה.
בכדורסל אמיתי שחקן הולך לסל ואם נתקעים בו או נותנים לו מכה על היד או איבר אחר הוא הולך לקו ולא המתקיף רודף אחרי המגן הנמלט להיתקע בו כדי "ליצור מגע" וללכת לקו לקבל נק מתנה וכו.
זה לא כדורסל זה בידורסל .

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 14:26:44
Reply to  NBA בדם

מדויק

NBA בדם
15/01/2024 14:27:34
Reply to  NBA בדם

מסכים.
היום סחיטת עבירות זה מקצוע במשרה מלאה

אבג
אבג
15/01/2024 14:59:01
Reply to  NBA בדם

תמיד רצו ללכת לקו.
כל הפילוסופיה בשנות התשעים היתה לחדוק כדי להוציר עבירות. לשחק משחק פוסט כדי להוציא עבירות.
זה תמיד היה חלק מהמשחק.
גם פלופים תמיד היו (מישהו אמר סטארקס?)
פשוט היום זורקים מבחוץ תחת שמירה, מה שאז כמעט לא עשו.
יש גם שינוי מסוים בדרך ששורקים, אבל הוא לא גדול, בטח שלא בפלייאוף.
וכוכבים תמיד קיבלו שריקות. למייקל היו שורקים חצי מהעבירות שעשה בפועל, ואפילו פחות מזה בדקות סיום של משחקי פלייאוף. ברור שזו הנחיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה לא היה שום כדורסל בשנות בשנות ה90 לא שוחק על זה עשו פוסט כדי לקלוע קרוב לסל ולטחון בצבע לא כדי להתנגש במגן נתנו שם באמפים רצח אחד לשני בלי שריקה כמו שצריך היום הכל היה עבירות

NBA בדם
15/01/2024 13:46:25

השופטים נותנים עבירה למי שיודע למכור אותה טוב ועוסק בזה ימים ולילות.
מי שעסוק יותר בכדורסל יקבל פחות.

עידו גילרי
15/01/2024 13:47:05
Reply to  NBA בדם

עדיין לא נתת הגדרה למכסה וכמה זה יותר או פחות.

NBA בדם
15/01/2024 13:48:18

אם יוקיץ' היה כמו אמביד פחות מוסר ועובד על שריקות אוויר היו לו יותר זריקות מהקו.
זה עניין של בחירה, יוקי'ץ משחק כדורסל יותר מאמביד, ואמביד משחק באיסוף עבירות אוויר ופחות בכדורסל.

עידו גילרי
15/01/2024 13:49:30
Reply to  NBA בדם

אז אתה מודה שזה לא קשור לשופטים…

עידו גילרי
15/01/2024 13:53:24
Reply to  NBA בדם

ואיסוף עבירות הוא חלק מכדורסל, שחקנים רבים שנמצאים בהיכל (אפילו זה שלך) עשו מזה יופי של קריירה.

NBA בדם
15/01/2024 13:52:23

היום סחיטת העבירות הפכה למקצוע במשרה מלאה.
הגדרה לכמות המכסה:
1. להצטיין בתחום ולעסוק בו יומיים וליל.
2. להיות כוכב עצום עם יתרון לווטרנים ולשחקנים שהם "הפנים של הליגה".
3. להיות אמריקאי זה יתרון לא מבוטל או להתחקות אליהם כמו לוקה ואמביד.

עידו גילרי
15/01/2024 13:56:26
Reply to  NBA בדם

מילים מילים בלי הגדרות אמיתיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת.
וצעדים שורקים רק לסנטר לבן זר אם הוא מקבל כדור על קשת ה3 ועושה ג'ב או נגטיב סטפ. גם אם הם עושים נכון שורקים להם.
כל היתר במיוחד כוכבים יכולים לעשות מה בא להם

NBA בדם
15/01/2024 13:55:12

זה קשור. השופטים מבדילים בין הדרגים. לדרג הכוכבים הוא יישרוק שריקות אוויר יותר מדרג זוטר, גם אם שניהם יודעים את המלאכה במידה שווה.

עידו גילרי
15/01/2024 13:55:53
Reply to  NBA בדם

אתה שוב אומר דברים בלי לכמת.

NBA בדם
15/01/2024 13:57:18

איסוף עבירות הוא חלק נכבד, אבל למכור עבירות זה כבר עולם אחר.

NBA בדם
15/01/2024 13:58:45

תלך למשרדים של הליגה ותסתכל בעיניים של סילבר. לא צריך להוסיף מילה אחת מיותרת.

עידו גילרי
15/01/2024 14:00:27
Reply to  NBA בדם

חחח – זה הטיעון המנצח שלך?

עידו גילרי
15/01/2024 14:02:35
Reply to  NBA בדם

טוב חגי – תודה על הדיון, מיציתי להפעם.

NBA בדם
15/01/2024 14:03:33

אתה רוצה לא להאמין לזה, זה שלך.
אני מאמין שכוכבים מקבלים יותר כבוד עם שריקות.

עידו גילרי
15/01/2024 14:05:32
Reply to  NBA בדם

חחח – גם אני מאמין בזה…
רק שיש שנות אור בין זה לבין הטיעון המקורי שלך.

Eldad Ben-Moshe
15/01/2024 11:32:57

תודה עמיחי
הסיום של מילווקי סקרמנטו היה מדהים.
לפוקס יש בעיה מהקו, במיוחד בתור שחקן קלאץ שאמור להיות המנהיג והמוציא לפועל העיקרי בהתקפה בכלל וברגעי קלאץ בפרט. הוא חייב חייב לשפר את האחוזים שלו מהקו.

NBA בדם
15/01/2024 11:36:25

+10

Berch
15/01/2024 11:33:06

תודה על הסיקור המשובח
יוקיץ' מדהים.
והכי מדהים שהכל הוא עושה בגמלוניות לא הכי חיננית ותנועות מינימליסטיות.
מה זה האחוז המופרע הזה???
🤣

עידו גילרי
15/01/2024 11:34:57
Reply to  Berch

תסתכל על הטירדרופ שלו שם ותגיד לי שזה גמלוני…

asaf
15/01/2024 11:37:54

תודה על הסיקור עמיחי. ההגנה של הבאקס זו שערורייה מתמשכת העונה. בנתיים ההתקפה מחפה על זה , מסופקני האם זה יהיה מספיק בפלייאוף. בתור אחד שהשמיץ בעונה שעברה את הטרייד של מיני על גובר מחפש כובע לאכול .. מדהים איך בהבדל של כמה חודשים טרייד יכול להראות הפוך מקצה לקצה. גם המשך ההתקדמות של אדוארדס מרשימה מאוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

אם יצא לך לראות את מיני תגלה שלטרייד של גובר אין שום קשר לזה

asaf
15/01/2024 14:09:47

ממה שראיתי מדי פעם לא מסכים. הגנתית יש לו חלק חשוב במה שקורה שם. הוא לא הגורם היחיד אבל להגיד שאין לו קשר בכלל זה באמת רפות הבנה.

TRIP
TRIP
15/01/2024 11:38:33

קליפרס יותר טובים ממינסוטה למרות שהפסידו. פוקס פחד להתקרב לדמיאן ובצדק. הסל באשמתו של סבוניס

NBA בדם
15/01/2024 11:42:04
Reply to  TRIP

השופט כבר לקח נשימה עמוקה כדי לשרוק, אבל פוקס ראה זאת וברח מלילארד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה מה קוראים אותו מגן מורתע.

מגן מורתע הופך את השחקן ההתקפי לטוב בהיסטוריה ראה הארדן בשנות השיא 😁

NBA בדם
15/01/2024 12:01:22

נכון, אבל המינוס הוא שבפלייאוף הבית זונות הזה יורד משמעותית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

מה פתאום גם בפלייאוף זה חי וקיים

NBA בדם
15/01/2024 12:08:58

קיים אך פחות.

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 12:12:59

תלוי כמה רוצים ביוקרם

עגל
עגל
15/01/2024 11:59:55

תודה עמיחי.
סל יפה של לילארד, בזכותו הוא יוכל לקחת עוד 10 זריקות גרועות במאני טיים.
בתקופה האחרונה יוקיץ' קולע באחוזים מטורפים מהשדה, מעל 70% נדמה לי.

עגל
עגל
15/01/2024 14:04:25

נכון, פיספסתי

NBA בדם
15/01/2024 12:08:34

תגובה לשמעון.
מייק בראון צבוע כמו כולם, נהנה בעבר מהפירות ואז בוכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ברור לי אבל בשנים שלו השיפוט היה פחות חרפה

NBA בדם
15/01/2024 12:42:24

נכון, אבל גם אם השיפוט היה אז חרפה, הוא לא היה מתלונן כי הטיבו עם כוכבו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ברור חח.

התועבה הגדולה התחילה בערך משנים 2014 ואילך או יותר מדוייק מ2016 ואילך.
בשנת הארדן הראשון לספירה.
הוא למעשה הפך לכוכב בכל הקפיצות האלה על מגינים וזריקות הראש ונעילת הידיים ותרגיל העקרב וכל הזבל הזה ואז כולם התחילו לעשות את זה. לוקה בא רוקי מוכן לזה זרק ראשים וריקודי בטן מהמשחק הראשון שלו כרוקי. לטריי לקח שנה ואז התחיל לזרוק את עצמו אחורה להיתקע עם הגב במגינים ולעשות איי וללכת לקו טייטום התחיל לקפץ לתוך מגינים ווכו וכו…

NBA בדם
15/01/2024 12:56:11

הארדן הראשון לספירה זה נכון וענק באותה העת😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 13:31:09
Reply to  NBA בדם

bc – before calls?

NBA בדם
15/01/2024 13:35:57
Reply to  NBA בדם

נהדר אשך!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣🤣
גדול יא אבו אשך

דוקטור רזי הופמן
15/01/2024 13:25:44

טייטום לא קופץ על שום מגן הוא גם לא מנסה ליפול בשלשות כמו התועבה לילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה קופץ מדופלם לרוחק פעם. השנה לא יודע

דוקטור רזי הופמן
15/01/2024 14:46:56

אני אומר לך שבסלטיקס לא עושים דברים כאלה. היחידי שנפל וקיבל טכנית, אני לא בטוח שהגיע לו, זה האיטרייה הלטבית. הסלטיקס בדרך כלל מקופחים בעניין הזה למרות שפה ושם במשחקי הביית הם מקבלים יחס יותר מדיי טוב לטעמי וקבוצות אורחות יוצאות לפעמים מקופחות. מה שהחבורה שמנית עושה זו הזנייה של הספורט רק שכחת להזכיר, מישוםםםם מהההה את יואל פופרס אמביד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טמביד מקום 2 בתועבה אחרי לוקה בליגה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/01/2024 12:21:35

אינדיאנה הובילו 23-36 בכ"ח חוזרים בהגנה וגם 8-11 בחטיפות וגם ביחס אס'-אי' עם 13-28 לעומת 21-31 ויחס אס'+חט' לעומת אי' עם 13-39 כשלדנבר 21-39).
אך ביתרון של דנבר בקליעה משתיים (51-36=70.6% לעומת 63-35=55.56%) ומשלוש (20-10 לעומת 29-8=27.6%) ובכ"ח בהתקפה (4-14) היו מכריעים יותר.

S&M
S&M
15/01/2024 12:22:55

צורת המשחק של הקליפרס בסיום הייתה מבישה. כל כך עלובים, התביישתי בשבילם. עשו האק א-שאק על רודי גובר, שהיו לו אז 30% מהעונשין. עד כדי כך הקפידו על העבירות האלה בהן הוא קלע 1 מ-2 ואפס מ-2, שהמאמן נאלץ להושיב אותו בצד. וכשהחזיר אותו הקליפרס המשיכו, ופתאום גובר קלע 4 מ-4. לדעתי צריך דחוף לשנות את החוקה, וכל עבירה כזו צריכה להיות טכני + כדור מהצד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

למה?שילמד לקלוע מהקו. אין שום הבדל בין האק לעבירה רגילה בחדירה לסל

S&M
S&M
15/01/2024 12:41:06

ההבדל הוא בנראות. הליגה צריכה להיות מוטרדת מזה שמישהו עושה משהו מתוך כוונה בלתי ספורטיבית. זה לא תוך כדי משחק. כל עבירה "בלתי ספורטיבית" היא צעד לפני הרחקה. אז זו לא אותה חומרה כמו פלייגרנט 1 או 2, אבל זה עדיין לא ספורטיבי. יודע מה, שלא תהיה קליעה וזה לא יהיה טכני. שתהיה לקבוצה שנשרקה נגדה כזו עבירה הזכות להוציא כדור מהצד. גם בלי טכני זה יעקר את המוטיבציה לעשות עבירה כזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

אני לא מסכים איתך. כמו שמשחקים על חולשות של שחקן נמוך או איטיות של גבוה אז קליעה היא חלק מזה.
מה ההבדל בין לעשות האק לגובר ולשלוח אותו לקו לבין להשאיר את בן סימונס לבד על קו ה3 בלי שומר?
שילמד לקלוע. זה מצויין שעושים עליו עבירות. לא ילמד יענש. ילמד יעניש.

S&M
S&M
15/01/2024 12:49:21

עבירה על שחקן בלי כדור זה לא לשחק על חולשות. זה עבירה לא תוך כדי משחק.

NBA בדם
15/01/2024 12:46:22
Reply to  S&M

אני בעד השיטה באירופה. רק על מי שמחזיק בכדור, מותר לעשות עבירה.

S&M
S&M
15/01/2024 12:48:20
Reply to  NBA בדם

גם טוב. נכון.

דוקטור רזי הופמן
15/01/2024 13:27:31
Reply to  NBA בדם

+1966

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/01/2024 12:32:07

באינדי קלעו שבעה שחקנים בטווח נק' של 18-11 ל-93 נק' ושלושה שחקנים נוספים קלעו 16 נק' כשאחד קולע 8 והשניים האחרים 8 יחד בחלוקה של 5 ו-3. האיזון המרשים מאוד הזה לא הספיק כי לא היו לפייסרס מספיק נק' כדי לנצח בגלל הנחיתות באחוזי הקליעה…
בדנבר ארבעת הקולעים המובילים קלעו 95 נק' כששלושה קלעו 25 כ"א והרביעי 20 והשניים אחריו קלעו 20 יחד עם 11 ו-9 והקולע השביעי והאחרון קלע 2 נק'.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/01/2024 12:51:34

המלכים קלעו 64-38 משתיים, 41-17 מהשלוש וגם 20-15 מהקו, קלטו 47 כ"ח שמהם תשעה בהתקפה, מסרו 34 אס', חטפו 6 פעמים, חסמו פעמיים ואיבדו 9 פעמים וביצעו 19 עברות.

מטילי הזהב קלעו 49-28 משתיים, 43-20 מהשלוש וגם 32-27 מהקו, קלטו 40 כ"ח שמהם ארבעה בהתקפה, מסרו 31 אס', חטפו 5 פעמים, חסמו 3 פעמים ואיבדו 13 פעמים וביצעו 22 עברות.
יאניס קלע 14-9 גם משתיים וגם מהקו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/01/2024 12:55:36

היתרון של מילווקי בנק' מהשלוש ומהקו (66-87) הכריע בנקודה את היתרון של סקרמנטו בנק' משתיים (56-76)

דה שוט
15/01/2024 14:16:16

שמעון שנת הארדן הראשון לספירה הרגת חחחחח גם לוקה בא מוכן עם זריקות ראש וריקודי בטן מעולה חחח
קרי ודוראנט וגם קיירי אף פעם לא שיחקו בשביל שריקות, הם צדיקים (לא בציניות)
יוקיץ זרקן ראש מדופלם
עמיחי אם הזכרת את האחוזים של יוקיץ – מה לגבי אלה של ביל? נתת פה שריקת-דרג?
🙂
הארדן המציא את המשחק המודרני בשביל שריקות ולכן עומדת לו זכות ראשונים שמגינה על שמו (כמו ביצת קולומבוס)
וגילרי – עם חלק ממה שכתבת אני מסכים. סבבה. אבל להגיד על יוקיץ שהוא לא גמלוני? יש גבול אפילו לפוסט מודרניזם (בטח שלא לשמוע את זה מאוהד של קבוצה שיש בה שתיים מתוך חמש הזריקות היפות בליגה, ותאכלס אחרי שכרמלו פרש שתיים מתוך ארבע)

עידו גילרי
15/01/2024 14:17:55
Reply to  דה שוט

לא אמרתי שיוקיץ' לא גמלוני…
רק אמרתי שבשביל בן אדם מגה-גמלוני הוא מצליח לעשות דברים כל כך לא גמלוניים שזה מפתיע כל פעם מחדש.

yaniv
yaniv
15/01/2024 14:30:15

לא הבנתי, החלטת להחליף את גיא ?
אבל כל הכבוד על המאמץ שהשקעת ,עשו עלייך אמבוש די רציני והתמודדת בכבוד מרשים

עידו גילרי
15/01/2024 14:31:09
Reply to  yaniv

להיפך…כל הכבוד לבדם שתפקד יפה תחת אש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

מאז,שגיא פצוע טנש נראים כמו ממפיס בלי גה

yaniv
yaniv
15/01/2024 16:15:55

לא יודע… בינתיים זה היה עידו מול איזה 4-5 והוא התמודד בצורה מכובדת ++++

אשך טמיר המקורי
15/01/2024 17:06:27
Reply to  yaniv

זה היה עידו? חשבתי שאנחנו מדברים עם צ'אט gpt

עידו גילרי
15/01/2024 17:12:51
Reply to  yaniv

בינתיים היחידים שעונים תשובות של בוט הם אתה והחברים שלך, אבל בסדר התכנות שלכם באמת לא מחייב לוגיקה פנימית.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/01/2024 21:07:44
Reply to  yaniv

אני לא אוהב בוטים.
מה אתם משגעים את טנש.
לא מספיק שדה שוט מחסל אותם מבפנים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דוראנט בסאנס כבר משחק קצת בשביל השריקות. כנראה זה כבר הגיל והשיעורים מכריס פול. הוא מרוח יותר מהרגיל על הריצפה אחרי זריקות.
לפני זה אתה צודק לא ניסה בחיים כמעט להוציא פלופ. זוכר איך טאקר שמר עליו בפלייאוף חחחחחחח נכנס לו לתוך התחתונים היום רק לשמור ככה צמוד זה עבירה
ודוראנט אף פעם לא קפץ עליו אחרת היה הולך לקו כל התקפה.
קיירי זה הדבר הטוב היחיד בו לא עסוק בפלופינג מסכים.
סטף גם אבל הוא כן מקבל שריקות אוויר לפעמים.
הכי צדיקים זה סטיבן אדמס וביסמק ביומבו מעולם בחייהם לא ניסו להוציא פלופ אף לא אחד

yaniv
yaniv
15/01/2024 14:42:51

נראה לי שגם אם אדמס היה מנסה בכל הכוח עשות פלופ אין אדם אחד שהיה מאמין לזה.
הבן אדם זה קיר בלתי עביר,ראיתי סרטון שלו ששחקנים אחרים אומרים שהוא השחקן הכי חזק בליגה וכמובן שהיו שם דוגמאות,הבן אדם תיכנס בו רכבת הוא לא ייפול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה עמיחי, אחלה סיקור. סל נאה של לילארד, עוד משהו לקליפ של הפרישה.

ירון, החלום
ירון, החלום
18/01/2024 1:45:32

בס"ד
תודה רבה עמיחי.